söndag 17 juni 2012

Sammanfattning av just nu

Alla inbjudningar är nu skickade, jag hoppas att ni som ska ha fått har fått en :-)

Jag tror att jag vet vilken ring jag vill ha. Har provat den men den va lite för stor, den enda av alla ringar jag provat som va för stor! Dom ska ta hem den i min storlek så jag får testa den så jag ser exakt hur det blir med min ring. Den är enkel och helt i min stil.

Tony har köpt kostym, hans farfar har dött och 28/6 ska vi på begravning :-(
Men nu vet vi iaf att han har en kostym, vit sjkorta och slips till begravningen och jätteljus rosa skjorta till bröllopet. Ingen slips till bröllopet än men det ska vi nog kunna hitta en.

Jag har bokat tid nu för test av klänningen så jag måste vekligen hitta skor. Men det är ju så svårt, jag vet så exakt vad jag vill ha, men dom finns inte!

I förrgår va jag ut med Lojsan och några av hennes kompisar och käka å kolla fotboll på en uteservering i stan. Innan jag åkte in till stan konstaterade jag och Tony att jag måste köpa nya kläder. Jag provade allt jag äger och har, det tog typ 2 minuter... Så på Tisdag när jag är ledig har min blivande man bestämt att vi ska shoppa till mig! :-)

//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar