måndag 7 maj 2012

Hej iegn :-)

Oj oj oj nu va det länge sen sist.
Jag är en så otroligt upptagen människa så jag hinner inte ens blogga... eller så har jag inget att blogga om..

Hade en riktigt rolig roadtrip med Daphne, Sverige, Danmark, Tyskland, Holland, Belgien och sen Holland igen där vi stannade några dagar för att bara götta oss och ha det bra! Erotikmuseum och Tortyrmuseum var va vi valde va viktigast för oss :-) Red light district va en upplevelse!

Ikväll kommer mamma, syrran och kanske brorsan hit. Imorgon ska jag och syrran och träffa han som har programet Ponnyakuten på svt. Vi ska väl även hinna med lite shopping och mys hoppas jag. Ska gå igenom bröllopsplanering med mamma. Herre gud! det är inte jättelångt kvar nu... Klänningen har jag redan köpt, lokalen är bokad och vad som ska ätas är planerat. Men de är ju så mycket mer... måste ju ha en präst och massa papper, blommor och en ring!!!
 Samtidigt som vi sagt att det ska vara ett litet bröllop fär nära vänner och familj. Vi har ingen budget utan vår budget är att hålla alla kostnader så lågt det går så vill man ju slå på, jag hoppas att jag aldrig mer ska gifta mig och då är ju detta något man bara gör en enda gång, ska man då snåla?
Men jag är ju en ganska enkel person, jag vill verkligen inte ha massa folk, jag vill ha dom som står mig närmast! Jag vet att många tycker att det är lite dåligt med buffé på ett bröllop och att man ska sitta ner och bli serverad en tre rätters. Men va fan, en buffé då kan du ju äta hur mycket / lite du vill och välja det du tycker är gott. En enkel sommrig buffé känns mycket mer Linda och Tony än va en flådig middagsbjudning gör. Jag har alltid varit lite så att jag fallit för vad andra tycker. Men det här är väl ändå en av få dagar då jag bara måste stå på mig?

//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar